Ophalen | Verzenden | Retourneren

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen? 

Zodra jij je bestelling hebt afgerond en betaald, ontvang je van ons een bevestigingsmailtje van je bestelling. Afhankelijk van het moment van bestellen gaan we voor jou aan de slag. We streven ernaar om je bestelling binnen de vijf werkdagen klaar te hebben. Je ontvangt opnieuw een mailtje met het moment waarop je je pakket kan afhalen.

Wat zijn de afhaalmomenten? 

Atelier en Route @Hoendergaarsen 9, Arendonk:

- elke maandag tussen 18u - 19u30

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Heb jij je bestelling afgerond? Zodra we je betaling ontvangen hebben (en dat gebeurt doorgaans vrijwel onmiddellijk), krijg je van ons een bevestiging via e-mail. Afhankelijk van het moment waarop je bestelt, verzenden we jouw pakketje binnen de 5 werkdagen met bpost.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu? 

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Check daarom steeds je spamfolder. Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Verzenden jullie naar Nederland?

Ja natuurlijk! De verzendkosten voor Nederland zijn steeds €10.

Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Wat jammer als je niet helemaal tevreden bent met je artikelen, laat het ons weten op info@atelierenroute.be. Samen zoeken we naar een goede oplossing!

Wil je toch retourneren? Pak het artikel goed in en geef het af in je postkantoor of dichtstbijzijnde postpunt. Eenmaal we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben, in oorspronkelijke, ongebruikte, ongeopende staat en in originele verpakking, sturen we je het vervangende artikel op of zorgen we voor een terugbetaling indien je afziet van een aankoop.

De kosten voor een retour zijn ten laste van de klant.

Je kan artikelen terugsturen tot 14 dagen nadat je ze besteld hebt.

Kan ik gratis retourneren?

Neen, de retourneringskosten zijn normaliter ten laste van de klant, tenzij retournering het gevolg is van een fout tijdens het inpakproces en bijgevolg ten laste is van Atelier en Route.

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

De leverings- en retourkosten zijn meestal inbegrepen in de prijs van de items die je online koopt. Bij Atelier en Route voegen we de leveringskosten toe zodat je duidelijk kan zien waarvoor je betaalt. We hopen zo dat onze community bewuster winkelt en geen onnodige aankopen doet, want duurzaamheid is een gedeelde verantwoordelijkheid.

Hoeveel bedragen de verzendkosten? 

Voor bestellingen boven €95 binnen België rekenen we geen verzendkosten aan. Deze zijn volledig gratis.

Valt het bedrag van je aankoop onder €95? De verzendkost binnen België bedraagt dan €7,50.